Kasutajatugi

Saada kiri
Helista meile
EESTIKEELNE KLIENDITUGI (EE)
E-R 09:00 - 17:00

INGLISKEELNE KLIENDITUGI (ENG)
24/7
KKK
Kuidas ma saan uue salasõna?

Parim valik on vajutada “unustasin salasõna” nuppu sisse logimise aknas. Me saadame Sinu registreeritud e-maili aadressile lingi, mille kaudu saad salasõna muuta. Sa võid ka e-maili või chat’i teel võtta ühendust meie klienditoega, kes aitavad sind meelsasti.

Mida ma pean tegema kui ma unustasin oma kasutajanime?

Palun võta ühendust meie klienditoega e-maili või chat’i teel. Nad on igati valmis Sind aitama.

Kas ma tohin avada mitu kontot?

Ei. Vastavalt meie litsentsi nõuetele tohib igal kasutajal olla ainult üks konto.

Kust ma võin teada saada, kas mul on konto juba olemas?

Kui Sa arvad, et Sul võib juba olla registreeritud konto meie juures, palun võta ühendust klienditoega ning lase neil kontrollida. Sedasi ei riski Sa korduva konto sulgemisega.

Mida ma pean tegema kui minu konto andmed ei ole õiged?

Kui Sa oled avastanud, et mõned Sinu andmed, mida Sa ise muuta ei saa, ei ole õiged, võta palun ühendust meie klienditoega e-maili või chat’i teel.

Kuidas ma saan oma konto jäädavalt sulgeda?

Turvalisuse pärast ei saa me Sinu kontot kustutada. Selleks, et kontot jäädavalt sulgeda, palun saada meie klienditoele e-mail koos lühida põhjendusega konto sulgemise kohta. Palun arvesta, et Sa ei saa avada uut kontot pärast olemasoleva konto sulgemist.

Kas ma saan oma konto sulgeda kindlaks ajaperioodiks?

Jah, sa võid kindlaks ajaperioodiks sulgeda enda juurdepääsu.

Kas ma saan piirata kui palju raha ma võin kaotada?

Sa võid seadistada kaotuse piirangu, mis määrab ära kui palju raha Sa võid kaotada kindla perioodi jooksul. Piirangu seadistamiseks logi sisse ning vali menüüst “Vastutustundlik mängimine” sektsioon.

Saa osa võitudest - Ava konto ›